april favorites! / favoritos de abril

30 de abril de 2015




Today i wanted to write about my favorite/s songs, books, videos and movies from april!

Hoy ya es el ultimo dia de abril, se pasan muy rapidos los meses, por lo que pense en hacer un resumen de mis favoritos de este mes!!



MUSIC
sam smith - like i can



muse- psycho



YOUTUBE

THATCHER JOE WITH ZOELLA

I love them so much, zoella is one of the firts youtubers that ive see, she is a big inspiration for me, and joe is soooo cute. This video is so funny!!!

soy una gran fan de ellos dos, zoella fue una de las primeras bloggers que vi, es una gran inspiracion, y joe es tan lindooo; es lo mas este video!!



LIP SYNC BATTLE WITH EMMA STONE AND JIMMY FALLON.

I love emma stone, she is so funny, has so much talent and is so pretty, and jimmy fallon is so awesome and funny, i love his show; i know this video is from last year, but i found it like 3 weeks ago and since then i have watch it like fifty times...The last song of emma is amaaaazing!!!! (i want that dress so bad)

Amo literal a Emma stone, no puede ser tan talentosa, graciosa y diosaa, y jimmy fallon es un genio, siempre veo the tonight show, y lloro de risa... si lose este video es del año pasado, pero lo descubri hace unas 3 semanas creo, y lo vi minimo 50 veces, asi que lo tenia que poner. La ultima cancion de Emma es geniaal!!! (quiero muchisimo ese vestido).



MOVIES

Last week ive seen divergent for the first time, i really like it, he is so cute (my mom and sister falled in love with him too), then i saw insurgent, its kind a long in my opinion, but i watched all, and now i want to read the books...

La semana pasada vi Divergente con mi familia, y me re gusto, aunque me gusto mucho mas cuatro, es muy lindoo (mi mama y hermana tambien quedaron enamoradas), y despues no pude esperar y vi insurgent, es un poco larga para mi gusto o yo lo senti asi, pero valio la pena, y ahora no puedo esperar a empezar a leer los libros!!

















































READING

This book has the best of William Blake the british poet, its bilingue and at the beggining its no so easy to read, but it worthy.
Este libro contiene las mejores obras de William Blake, el poeta britanico; es version bilingue y una de las mejores traducciones, asi que vale la pena comprar esta edicion.

COSMOPOLITAN ABRIL 15

i dont usually buy this magazine, but this month has cool stuff, i ve already seen at least 5 things that i want to buy!!

No suelo comprar seguido esta revista, pero este mes tuvo varias cosas interesantes, y ya hay almenos 5 cosas que me quiero comprar...


FAV PICS FROM WE HEART IT









Have an awesome may start!! :D

Tengan un buen comienzo de mayo!! :D




1 comentario:

  1. JOE SUGG IS THE PERFECTEST GUY IN THE EARTH.

    ResponderEliminar