FASHION WEEK NY AW15/16: favorites looks

20 de febrero de 2015


My favorites looks from the fashion week NY AW1516

Mis looks favoritos de la fashion week NYAW1516


i have absolutely love the collections of the fashion week NY this year. On winter i like to use blue,
red and black a lot, so when i saw that these where the colors choosen by almost all the designers i was, actually im, really happy. I also like the fabrics that the designer have choosen and i have to admit that as always jeremy scott shock me with his collection, as usual, from the colors to the makeup, but i think its awesome. when it comes to the most original runway my favorite one was tommy hilfiger and marc jacobs show.

las colecciones de esta fashion week sin dudas fueron mis favoritas. En invierno suelo usar mucho azul, rojo y negro, y estoy feliz de que esos colores predominaran en esta temporada. Me gustaron mucho las telas y bordados que usaron, algunos muy clasicos y otros bastantes llamativos; y tengo que admitir que la coleccion de Jeremy Scott me shockeo bastante como siempre pero me encanto, desde los colores hasta el maquillaje. De las pasarelas me gusto mucho como estuvo organizada y hambientada la de Tommy hilfiger y Marc Jacobs.

TOMMY HILFIGER

ALEXANDER WANG

CALVIN KLEIN

DIANE VON FURSTENBERG

JEREMY SCOTT

MICHAEL KORS


MARC JACOBS

NARCISO RODRIGUEZ


VICTORIA BECKHAM


 VIVIENNE TAM

DKNY


So, what do you think?? did you like this fashion week AW1516?

y ustedes que opinan?? les gusto esta fashion week?



5 comentarios:

  1. i love tommy hilfiger´s collection too! but i didnt like so much jeremy scott

    ResponderEliminar
  2. me han gustado todos los diseños, es muy complicado elegir solo uno :))

    ResponderEliminar
  3. This years fashion was so strong, Alexander Wang was by far my favourite!!
    http://theworldofmegansmith.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  4. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ResponderEliminar